Waarom het hypocriet is snap ik dan weer niet. Omdat er bij hun slechte werkomstandigheden zijn en bij kns niet ofzo? 21 november 2022 om 08:560Ja top ideetje, nog meer mensen in ons land. We hebben toch ruimte zat. 20 november 2022 om 16:260Ja gewoon ziek. Wordt echt misselijk van de NOS. Zelfs de openingsceremonie wordt niet helemaal getoond, ben die negetiviteit helemaal zat en ben geswitcht naar een andere zender. Hypocrisie ten top en gaat u om voetbal. Bespreek dit tijdens andere onzinnige praatprogrammas niet hier.
(Streamen>>>>) Nederland Qatar kijken live 29 november 2022
sporza
Vervolgens zeg je dat we nederig moeten zijn. Als je Marokkaans bent snap je ook wel dat dat niet bij ons past wanneer het op voetbal aan komt. Sterker nog, geen succesvol sport team op deze aardbol stelt zich nederig op. 22 november 2022 om 09:420Als jij ervoor zorgt dat ze niet allemaal gaan toeteren na iedere overwinning. Dan wil ik best voor Marokko meejuichen. 22 november 2022 om 13:020Ik wil gewoon tutteren is mijn cultuur рџ‰22 november 2022 om 23:450Ik als Nederlander steun het Marokkaanse elftal anders wel.
Rara waarom? Ben al het gezeik ook zat inmiddels. Iedereen heeft hun punt wel gemaakt. En als je het niet verantwoord vindt om te kijken, be my guest. Maar hou je smoel en ga lekker verder met je leven en laat de mensen die willen genieten van het WK tenminste met rust. Snap sowieso niet waarom ze iemand die het WK niet gaat kijken sowieso uitnodigen en laten praten bij zo'n programma. Ceremonie was overigens prima met Morgan Freeman als hoogtepunt. Heb er zeker zin in ook al gaat het niveau bij de openingswedstrijd tegenvallen gok ik. 20 november 2022 om 22:230Andere zenders lieten ze gewoon alles zien, iets wat als een feest gezien moet worden.. ik zag zelfs kinderen iets van de koran lezen...
beetje van hun cultuur laten zien... vooraf muziek voor iedereen... geweldig toch? Maar nee hoor bij npo alleen maar haat... zoveel haat tegen de islam of Arabieren.... bgewoon beschamend eigenlijk.... Ondertussen gaan over heel de wereld mesne kapot aan armoede en slavernij.. Maar dat maakt allemaal niks uit... pff21 november 2022 om 11:170Diezelfde NOS die door een deel van Nederland wordt beschuldigd van het constant promoten van de Islam en vluchtelingen. Hmmm. Het is bijna alsof je een eigen draai kan geven aan hoe je het nieuws ziet. Klopt, er is heel veel armoede en slavernij. Slavernij; dat kennen we.. waarvan? Oh ja, Qatar! Maar dat maakt allemaal niks uit..
Daarnaast is het ook niet hypocriet als je alles uitzendt, maar dat zal je vast niet snappen. 20 november 2022 om 16:280Ja maar hebben nooit aan tafel gezeten aan de vooravond van de start van een internationaal tournooi, daarnaast alleen maar hierover te hebben. Als je dit niet zitten ben je blind van deze propaganda.
Rode Duivels | Live voetbal, nieuws en video's - Proximus Pickx
Oh ja, toch wel! Dat wordt namelijk benoemd! Of is dat in dit specifieke geval niet de bedoeling? 21 november 2022 om 13:340 Barqa de ironie in je comment is prachtig. Jij noemt ''haat'' tegen de islam, maar vaak is het gewoon kritiek, omdat het een andere leefwijze is dan die van de mensen aan tafel bij de NPO. Als mensen de Islam omarmden zouden ze hier toch ook allemaal moslim zijn? Omgekeerd keurt een moslim ook de westerse leefwijze vanuit zijn perspectief af. Maar qua ironie: de Koran en hadith (net als in andere religies toendertijd) zelf keuren slavernij stilzwijgend niet af, met allerlei regels ervoor ook nog, dus ik snap je laatste zin niet. 24 november 2022 om 22:520Je hoort ook weinig van die supportersrellen en hooligans.
Uitzending Gemist? Bekijk hier alle gemiste uitzendingen van
Social media. Wat een fantastische uitvinding is het toch ook.. Moest kotsen van de NPO, wat een gasten zeg. Ben ook maar geswitched naar ok was. Leuk dat die verslaggever ook de situatie in China, de VS etc. binnensmonds benoemt, maar ik zag geen activist bij de voorbeschouwing van de Olympische Spelen in China aan tafel zitten.
Laat het nu eens over voetbal gaan. Heb het nou over voetbal joh! We weten het nu wel over de mensenrechten! Jeeetje wat zwak van de NOS zeg. Accepteer nou maar dat een Arabisch Islamitisch land een mooi wk mag organiseren! 21 november 2022 om 14:540Precies ze doen net of we niet weten hoe de Arabische islamieten met mensen omgaan. 23 november 2022 om 14:300Eens maar mooi wk bepaal ik zelf wel23 november 2022 om 15:240Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. We hebben al veel gezegd over de mensenrechten en het is belangrijk om die dialoog te blijven voeren maar op een gegeven moment moet het over voetbal gaan.
Voorspelling: Tunesië vs. Frankrijk | WK Voetbal 2022
WK 2022: Poule C en D, wedtips en voorspellingen 30
Live kijken - Eredivisie.nl